שאלות ותשובות

חיפוש

  1. מי צריך את מערכת Digital Invoice?

    כל עסק קטן כגדול יכולים להיעזר במערכת, אם אתה עצמאי שמפיק מעט מאוד מסמכים בחודש או ארגון ענק בעל מערכות ניהול מתקדמות המפיקות כמויות אדירות של מסמכים, המערכת יודעת הן לעבוד ברמה הבסיסית ביותר והן להתחבר למערכות ניהול מתקדמות ולחתום כל מסמך דיגיטאלית!

  2. למה צריך את מערכת Digital Invoice?

    תורמת לאיכות הסביבה - המערכת עובדת בסביבה הדיגיטאלית, הסוף לניירת המשרדית!

    תורמת ליעילות הארגון - כל המסמכים נשמרים תחת פרופיל העסק, הכל מסודר, מאורגן וניתן לאיתור בקלות!

    חסכון בזמן - כל מסמך הופך ל- PDF בחתימה דיגיטלית וניתן לשליחה במייל.

    מחירון המשתלם וההוגן ביותר - מתחייבים למחיר המשתלם ביותר!

    חסכון בכסף - הסוף להדפסת פנקסים, הסוף במעטפות ובולים. המערכת חוסכת בצורה ישירה את עלויות הנייר, את עלויות הדואר ואת עלויות הארכיון וכמובן עלויות עקיפות נוספות !

  3. מה עושה מערכת Digital Invoice?

    המערכת הינה המערכת הראשונה שמטפלת הן במסמוך הנכנס והן במסמוך היוצא של העסק (מסמך לפי הוראות מס הכנסה :חשבונית, קבלה, תעודת משלוח, הודעת זיכוי, הזמנה). למערכת יכולות הנפקת מסמכים חתומים דיגיטאלית והן יכולות שמירת מסמכים בארכיון הדיגיטאלי לפי הוראות מס הכנסה (ניהול פנקסי חשבונות) (תיקון), התשע"ג-2012.